Oferta Pracy
Sekretarz do spraw: obsługi składnicy akt i kancelarii jawnej Zespołu Prezydialnego w Wydziale Wspomagającym Komendy Powiatowej Policji w Otwocku.
Umowa o pracę na czas zastępstwa, pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.
- Liczba stanowisk 1
- Wymiar etatu 1
- Miejsce pracy Otwock ul. Pułaskiego 7a
- Ważne do 23 kwietnia 2025 r.
- Wynagrodzenie zasadnicze 5304,11 zł brutto
Czym będziesz się zajmować osoba na tym stanowisku:
Kierowanie pracą Zespołu Prezydialnego i kontrola nad wykonywaniem zadań związanych z funkcjonowaniem kancelarii jawnej
Zapewnienie prawidłowej realizacji zadań z zakresu obsługi Składnicy Akt oraz kancelarii jawnej KPP w Otwocku
Obsługiwanie odpraw służbowych zarządzonych przez Naczelnika i Zastępcę Naczelnika Wydziału Wspomagającego
Prowadzenie dzienników korespondencyjnych, rejestrów przepisów, dziennika podawczego, ewidencji pieczęci
Gromadzenie, ewidencjonowanie i rozpowszechnianie jawnych przepisów prawnych
Gromadzenie, przechowywanie i opracowywanie zasobu archiwalnego Komendy i jednostek podległych
Nadzór nad prawidłową archiwizacją dokumentów
Brakowanie dokumentacji niearchiwalnej
Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi Komendy Stołecznej Policji
Przestrzeganie przepisów o ochronie informacji niejawnych i tajemnicy służbowej
Kogo poszukujemy? Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):
Wykształcenie: średnie
Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok 2
Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
Umiejętność pracy w zespole Odpowiedzialność Komunikatywność
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
Wykształcenie: wyższe na kierunku administracji, bezpieczeństwa wewnętrznego
Staż pracy co najmniej 1 rok na stanowisku o podobnym zakresie zadań
Odporność na stres, Samodzielność, Terminowość
Znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji
Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności "ściśle tajne"
Co oferujemy?
Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
Miejsce do odświeżenia się
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dodatek stażowy (uzależniony od udokumentowanego stażu pracy - od 5 lat 5 % do max 20%) Dostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Winda.
Warunki pracy
Praca w systemie jednozmianowym, 8 godzinnym (od 8.00 do 16.00), przy stanowisku wyposażonym w komputer i inne urządzenia biurowe.
Dodatkowe informacje
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Dokumenty potwierdzające odbycie szkoleń, kursów, warsztatów, przydatnych na przedmiotowym stanowisku
Aplikuj do: 23 kwietnia 2025
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 150578" na adres: Komenda Powiatowa Policji w Otwocku ul. Pułaskiego 7A, 05-400 Otwock Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 47 724 12 80 lub 47 724 12 81 Dokumenty należy złożyć do: 23.04.2025 Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Inspektor Danych Osobowych
Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Danych Osobowych 47 72 41 318
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: Kandydaci z naboru.
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO; art. 221
2. Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń
Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej-PDF-177KB